17 noiembrie 2015

Poiana cu narcise Negraşi - 17 mai 2015

      Astă primăvară tot vroiam să mergem să vedem o poiană cu narcise. După multă documentare am găsit câteva zone destul de aproape de București. Fiecare poiană cu narcise este situată într-un loc unic, așa că era destul de greu să luăm o decizie. 

     Fiind la sfârșit de luna mai, șansele să mai găsim narcise înflorite scădeau în fiecare clipă. Iar în duminica în care ne propusesem să vizităm narcisele a mai apărut o problemă și nu puteam să plecăm decât după ora 12. Așa că am stabilit împreu cu Ioana să mergem la poiana din Negrași, poiana cu narcise cea mai aproape de București, și totodată cea mai sudică din România. 
     După ce ne-am consultat cu nenea Internetul, am aflat că poiana se află în comuna Negrași.  Comuna Negrași este situată în partea de sud-est a judeţului Argeş, la o distanţă de 46 km sud de municipiul Piteşti, pe DN 659 spre Suseni şi la 30 km de Costeşti, iar pe pagina de internet al rezervației aflăm și coordonatele GPS (250 5’ long. E, 440 35’ lat. N).
     Trebuie avut grijă la drumul către poiană. Pe noi GPS-ul ne-a băgat pe drumuri neasfaltate dar totuși destul de bune și fără gropi, imediat cum am părăsit autostrada spre Teiu, dar am ajuns destul de bine. Poiana cu narcise este imediat după satul Negrași, la vreo 2 km. Este ușor de identificat, ea se află între două șiruri de copaci, așa cum se vede și în fotografii.
     Noi am ajuns la o săptămână după ce a fost festivalul narciselor. Am avut ceva emoții că nu o să mai găsim nimic, dar nu a fost cazul. La marginea poienii am găsit și un paznic, care ne-a îndrumat către intrare și ne-a explicat că festivalul are loc pe izlazul de lângă poiană.
     Îmi pare rău că nu se simte mirosul de narcise, așa că în loc de aromă o să pun multe fotografii.































      Și un mic prieten, care s-a cam speriat.












     Și bineînțeles nu uităm să facem fotografiile cu piciorușele umblărețe. Am încercat să nu călcăm pe narcise. Erau deja făcute cărări printre narcise.












     Și la sfârșit un fel de making-of. 
 


     Informațiile oficiale despre cum să ajungi la rezervație le-am găsit pe www.poianacunarcise.ro

2 comentarii:

  1. Ce frumos se vad si florile roz, o pata de culoare in marea de alb si verde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe lângă noi mai erau și alte flori în afară de narcise :)
      La anu vrem să căutăm altă poiană. Avem deja câteva idei

      Ștergere

aventurile Ioanei și ale lui Andi

Un produs Blogger.

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *