10 aprilie 2018

Vizităm Cisnadioara și Biertan - 7-8 august 2016

     Din categoria unde dai și unde crapă, avem concediu luat, avem și planuri, dar vreme proastă și trebuie sa ne reorientăm. Pe scurt ne-am luat o săptămână să mergem pe creasta Făgărașului, dar din păcate pentru noi se anunța ploaie. Asa ca ne întoarcem ideile cu câteva grade înapoi și decidem să mergem undeva aiurea. Punem degetul pe harta și... bingo... mergem spre Sibiu, sigur găsim ceva de văzut pe acolo.
Și câțiva kilometri de mers în fiecare zi nu ne sperie dacă vrem să mergem prin împrejurimi. Pentru ca am plecat fără planuri, cautăm un camping prin zona. Găsim Camping Ananas chiar în Cisnădioara. Ajunși acolo aflăm că acesta  este condus de doi nemți veniți și stabiliți aici, care înțeleg ceva română, dar ca să fim mai bine înțeleși o dam pe engleză. În cele doua zile cât am stat aici am vizitat Biserica din Cisnădioara, Biserica Fortificată din Biertan, am vizitat salina Praid, am vrut să mergem cu mocănița din Sovata (dar se pare ca luni nu merge și am ratat să facem acest lucru). Cam atât cu vorba, lăsăm fotografiile să vorbească pentru noi.

     Cetatea Cisnădioara (Michelsberg)
- preț bilet - 7 lei adulți


























 





     Biserica Fortificată Biertan
- preț bilet - 10 lei adulți


















 






























     Salina Praid am vizitat-o cam în fugă, deoarece în Praid era pană de curent, iar în salină era cam beznă așa cam nu prea am văzut cam multe. Iar apoi am fugit spre mocăniță, dar după cum am zis mai sus era luni și nu mergea. Și așa nu am rămas cu prea multe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

aventurile Ioanei și ale lui Andi

Un produs Blogger.

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *