27 mai 2015

Maramureș - Sighetul Marmației 9 aprilie 2015







      Prima noastră vizită în Maramureș a fost în Sighetul Marmației. Este destul de aproape de locul unde eram cazați în satul Breb, adică vreo 27km care s-ar face în 35 de minute.
     Când zici Sighetul Marmației te gândești în primul rând la Memorialul Victimelor Comunismului şi al Rezistenței din România.
     Așa că asta a fost ținta noastră din Sighet.
     Memorialul se află pe strada Corneliu Coposu nr. 4, doar ca noi nu am știut că această stradă este una pietonală așa că ne-am învârtit puțin mai ales ca GPS-ul nostru tot insista să ne ducă pe acea stradă și noi nu știam care este.
În sfârșit am reușit să parcăm mașina, ne-am luat un tichet de parcare care se cumpără de la magazinele din jurul parcării (parcă 1 leu pe oră) și am intrat în muzeu. Aici în muzeu rămâi impresionat la tot ceea ce au pățit oamenii în vremea comunismului și nu poți înțelege decât dacă ai trăit în perioada aia. Așa că las fotografiile să vorbească.....

     Site-ul muzeului îți dă toate detaliile: adresa, unde poți parca mașina, că biletul costă 6 lei și multe alte detalii.
 




































0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

aventurile Ioanei și ale lui Andi

Un produs Blogger.

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *